Zomertijd

Evenement

HUISSEN - De zomervakantie is begonnen. Scholen gaan dicht. Vrij! Vakantie of niet, in de protestantse gemeente Huissen is steeds wat te doen.

Velen zullen op reis gaan, anderen zijn net geweest of blijven gewoon thuis. Weer anderen werken gewoon door of genieten van wat zich voordoet. Maar in de kerk gaan de zondagse vieringen gewoon door. Iedere zondag opnieuw vieren we het leven en ontmoeten we elkaar. Met na afloop van de dienst koffie of thee en even bijpraten. Dat kan ook op de vrijdagmiddaginloop: van 14 – 16 uur is iedereen welkom voor een praatje, een luisterend oor, contact met anderen of gewoon even uitblazen met een kopje thee of koffie. U bent van harte welkom.

Kerkdienst Protestantse Gemeente Huissen. Zondag 15 juli. Aanvang 10.00 uur. Voorganger ds. Matthijs Glastra.