Foto: ilona kuster,

Keurslager Hans Mom enthousiast over knipbonactie in Hét Gemeente Nieuws. 'We gaan onze rookworstenactie herhalen!'

Zakelijk

HUISSEN – Vorige week plaatste Keurslager Hans Mom een knipbon in Hét Gemeente Nieuws, waarmee u kon profiteren van een mooie actie: vier ambachtelijke rookworsten voor slechts tien euro. 'Liefst 1500 rookworsten gingen er over de toonbank!' vertelt hij trots. 'Dat het zo'n succes zou worden dat hadden we niet zien aankomen.'

Nog enigszins overrompeld door de hoeveelheid knipbonnen die hij in ontvangst heeft mogen nemen, vertelt Hans dat hij positief verrast was dat hij dankzij deze actie ook met veel nieuwe klanten kennis heeft mogen maken. 'Niet alleen uit Huissen, maar ook uit alle andere dorpskernen kwam men met de knipbon onze rookworsten halen.' Dankbaar voor iedere klant die bij hem binnenkomt, zal Hans als Keurslager zijn klanten altijd naar volle tevredenheid tot dienst zijn. Niet alleen door kwaliteitsproducten te verkopen, maar ook door het delen van zijn vakkennis met zijn klanten. Van tips over het bereiden van diverse producten tot aan inspirerende ideeën voor de feestdagen, Hans is gepassioneerd over zijn vak en praat graag met zijn klanten. En ja, ook voor de gezelligheid!

Bij Keurslager Hans Mom bent u verzekerd van kwaliteit. 'We weten precies waar ons vlees vandaan komt want we halen het rechtstreeks bij de boer', legt Hans uit. Onbewerkt, puur vlees. Dat is veilig, daar kunt u op vertrouwen en... dat smaakt naar meer. Meer ambachtelijke rookworsten bijvoorbeeld! De rookworsten zijn vers gemaakt en kunnen ingevroren worden, dus knip de bon uit de krant en profiteer deze week nog. U bent van harte welkom bij Keurslager Hans Mom aan het Raadhuisplein 27 in Huissen. www.mom.keurslager.nl T: 026 3253289.