Curling tijdens de integrade 2019.

Integrade Onbeperkt sportfeest in De Brink

zaterdag 4 januari 2020 10:30

HUISSEN - Voor de 35e keer wordt op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar een mooie sporttraditie opgepakt in sociaal cultureel centrum De Brink in Huissen.

Vertegenwoordigers van 20 lokale sportverenigingen nemen samen met de leden van De Klup Over-Betuwe de handschoen op in de jaarlijkse Integrade, een vrolijke sport- en speldag. Dit jaar is voor het eerst ook schietvereniging Strijdlust uit Huissen van de partij.

Gemengde teams van sporters mét en zonder beperking gaan de strijd aan in een veelzijdig spellencircuit. Het accent ligt vooral op de samenwerking binnen de teams. Op het programma staan onder meer een reuzenpuzzel, raddraaien en buizenbadminton met ballonnen. Wie benieuwd is hoe dat er uit ziet, is de hele dag van harte welkom op de tribune.

De Integrade is een activiteit van de Klup Over-Betuwe, een organisatie die mensen met een verstandelijke beperking uit de gemeentes Lingewaard en Overbetuwe, uit Lent en Arnhem Zuid iedere vrijdagavond in De Brink een ontspanningsavond bezorgt. Aan de Integrade doen ook circa 20 leden van De Klup Arnhem mee.

De Integrade heeft een programma van 10.30 tot 16.30 uur.

10.30 – 10.45 uur Vlaggenparade en opening

10.45 – 12.15 uur Sport, spel en muziekquiz

12.15 – 13.15 uur Lunch met muziek van De Bevelanders

13.15 – 14.45 uur Sport, spel en muziekquiz

14.45 – 16.00 uur Muzikaal intermezzo met een verrassingsoptreden

16.00 – 16.30 uur Prijsuitreiking en afsluiting

Meer informatie over De Klup Over-Betuwe of de Integrade staat op www.de-klup.nl.