Speelotheek Zwaan Kleef Aan kan verder met haar activiteiten

HUISSEN - Na lange tijd in het onzekere geleefd te hebben met betrekking tot een andere locatie, kan worden gemeld dat samen met de Gemeente Lingewaard, een nieuwe locatie is gevonden in het Gemeenschapshuis 't Zand. In februari zal de verhuizing een feit zijn en op 29 februari hoopt speelotheek Zwaan Kleef Aan de deuren officieel te openen. Exacte informatie hierover volgt nog.

"Uiteindelijk zijn wij er, samen met de Gemeente uitgekomen! Ilse bedankt! Hoewel het kostenplaatje hoger uitkomt, zijn wij een eind op weg geholpen middels een donatie van het fonds Huissens Weldoen. Hiervoor spreken wij nogmaals onze dank van harte uit. Zaterdag 22 februari zal de verhuizing plaatsvinden en in de week voor de voorjaarsvakantie zijn we gesloten om het speelgoed in te pakken. Wij zijn gesloten van 17 - 29 febr. Op woensdag 4 maart zijn we weer geopend op ons nieuwe adres: Van Wijkstraat 31.

Bent u op zoek naar vrijwilligerswerk? Wij hebben behoefte aan wat extra hulp in de uitleen! Onze openingstijden zijn: woensdagavond van 18.30-19.30 uur, vrijdagmiddag van 15.00-16.00 uur en zaterdagmorgen van 10.00-11.00 uur."