Veron en gemeente blijven krachten bundelen

BEMMEL - Tijdens de inmiddels traditionele Nieuwjaarslunch van Veronop donderdag 16 januari, die dit jaar plaatsvond in Bemmel, sprak onder andere Helga Witjes, wethouder Economische Zaken van de gemeente Lingewaard, de aanwezige ondernemers toe. Er werd gerefereerd aan de activiteiten die de gemeente samen met Veron heeft georganiseerd.

Mooie voorbeelden hiervan zijn het ontbijt voor jonge ondernemers, de bijeenkomst over 'Inkoop en Aanbesteding' en de ondernemersborrel tijdens 'de dag van de Ondernemer' in november 2019. Door de krachten te bundelen, stimuleer je het lokaal ondernemen, dit kan echter alleen als je van elkaars bestaan af weet. Door evenementen te faciliteren om bedrijven met elkaar kennis te laten maken, ontstaat deze kruisbestuiving. En wat is er nou mooier dan elkaar opdrachten te gunnen en de economie te laten bloeien, dus 'Wees loyaal, koop lokaal'.

Mevrouw Witjes ziet de toekomst en het economisch klimaat positief tegemoet, mede door de ontwikkeling van de bedrijventerreinen en nieuwe bedrijven die zich in de gemeente Lingewaard gaan vestigen. Speerpunt is om met de ondernemers in gesprek te blijven, en met elkaar mooie projecten te kunnen realiseren. Ondernemersvereniging Veron juicht dit van harte toe. Zij zijn een enthousiaste belangenbehartiger en netwerkvereniging, met 115 ondernemers uit Lingewaard. Doel van de Veron is om de leden met elkaar te verbinden zodat men van elkaars kennis, ervaring en netwerk kunnen profiteren. Veron heeft zeer regelmatig overleg met de gemeenten en andere belangenorganisaties, en is hiermee hét platform en schakel tussen ondernemers en de gemeente. Zij biedt haar leden diverse netwerkbijeenkomsten zoals bedrijfsbezoeken, themaborrels, inspirerende workshops en symposia. Ook een bijeenkomst bijwonen? Kijk op www.veron.nu voor de activiteiten van dit jaar.