deBol op pad. (foto: Toon Hendriksen)
deBol op pad. (foto: Toon Hendriksen) Foto: Toon Hendriksen

Wandelen met deBOL mag weer!

BEMMEL - 2020 is begonnen en deBOL gaat er onder andere weer een mooi wandeljaar van maken!

"Nadat we het jaar hadden ingeluid met een schitterend nieuwjaarsconcert op 5 januari in de Theaterkerk, mochten we op woensdag 15 januari weer op pad. Dit keer bleven we in de gemeente Lingewaard en vertrokken vanaf sportpark Ressen naar Intratuin in Elst waar we een gezellige koffiepauze hadden. De kop is eraf en we gaan dit jaar zeker weer veel mooie, sportieve wandeltochten maken waarbij sociale contacten en een goede sfeer hoog in het vaandel staan."

Hebt u ook goede voornemens gemaakt en wilt u meer gaan bewegen? Kom dan met ons mee lopen! Twee keer per maand organiseren wij een wandeltocht van circa 10 kilometer met een koffiepauze onderweg; de eerste woensdag van de maand lopen we buiten de gemeente Lingewaard en gaan we carpoolen naar de startplaats waar om 09.30 uur gestart zal worden. De derde woensdag van de maand lopen we in de gemeente Lingewaard. U kunt zich op de wandeldagen vanaf 08.30 uur aanmelden in De Kinkel en betaalt drie euro per persoon per wandeltocht, het kopje koffie onderweg betalen wij! Er zijn ook 10-rittenkaarten te koop voor 27 euro.

Buiten de woensdag wandeltochten organiseren wij nog een paar speciale wandeltochten en de deBol 'Junior Avond4Daagse', die dit jaar gehouden zal worden van 12 - 15 mei. Op 4 en 5 mei zullen wij extra aandacht schenken aan 75 jaar Herdenken en Vieren!" Informatie: www.debolbemmel.nl of bel ervoor 06 54975063 / 06 22540214.