Van links naar rechts: John van Bon, Jan-Willem Gerritsen, Carel-Jan Lenderink, Gert-Jan Meijer en Walter Leensen. (foto: niels sparnaaij@fotomireat) Foto: niels sparnaaij@fotomireat

Brandweermannen van Gendt onderscheiden

GENDT - Op vrijdagavond 14 februari zijn vijf collega’s van de vrijwillige brandweer Gendt onderscheiden voor minimaal 20 jaar trouwe dienst.

Het heeft Zijne Koninklijke Hoogheid behaagd ze daarvoor te onderscheiden en ze mogen zich voortaan ‘Lid in de Orde van Oranje Nassau’ noemen. Deze koninklijke Onderscheiding werd hun opgespeld door de burgemeester van gemeente Lingewaard, Josan Meijers. "Wij zijn bijzonder trots op deze hulpverleners en hebben veel waardering voor hun jarenlange inzet."