Stichting Pay it Forward Huissen won de Gerrit Jeurissen Award in 2019. (foto: Gerrit Jeurissen Fonds)

Gerrit Jeurissen Award: win 3.000 euro voor jouw initiatief in Lingewaard

HUISSEN - Heeft jouw vereniging of stichting een goed idee, maar ontbreken de financiële middelen? Dien dan een aanvraag in voor de zevende editie van de Gerrit Jeurissen Award. De drie beste initiatieven ontvangen een bedrag van 3.000 (1e prijs), 1.500 (2e prijs) of 500 euro (3e prijs). Ook is er een publieksprijs van 250 euro beschikbaar gesteld door ONS Accountants en Belastingadviseurs.

"Kan jouw vereniging of stichting nog wel wat financiële hulp gebruiken? Je kunt een aanvraag indienen op het gebied van kunst, cultuur, sport, natuur of maatschappelijk welzijn in gemeente Lingewaard en omstreken. Zo won stichting Pay it Forward in 2019 3.000 euro voor het onderhoud en de reparatie van een tweedehands bus om mensen met een laag inkomen te helpen. Ook Scoutingband Huissen en wijkvereniging ‘t Kempke vielen in de prijzen."

Aanvraag indienen
"Graag ontvangen wij jouw aanvraag uiterlijk vóór 20 maart. De uitreiking van de Award zal plaatsvinden op donderdagavond 16 april in De Valom in Huissen. De genomineerde prijswinnaars dienen tijdens de uitreiking een korte publieke presentatie te geven."

Over de Gerrit Jeurissen Award
De Gerrit Jeurissen Award is een initiatief van stichting Gerrit Jeurissen Fonds. De award wordt vanaf 2014 jaarlijks toegekend aan initiatieven met een sociale en/of ideële strekking ten behoeve van het algemeen maatschappelijk belang in de gemeente Lingewaard. De stichting is opgericht door wijlen Gerrit Jeurissen. Voor meer informatie zie www.gerritjeurissenfonds.nl.