Van links naar rechts: Roy Tinneveld (Dé Smaakcateraar B.V.), Dirk Flintrop en Paul Roelofsen (Oregional B.V.).

Nieuw in de Regio! Welner Maaltijden

GENDT - Lange tijd hebben de vrienden Roy Tinneveld van Dé Smaakcateraar en Dirk Flintrop gefantaseerd over het gezamenlijk starten van een nieuw bedrijf; een goede maaltijdenservice van betekenis.

Nu, een paar maanden na de start, samen met de 'missing link' Paul Roelofsen van Oregional Streekproducten is het een feit en begint het al snel grootsere vormen aan te nemen. Welner werkt met lokale producten van boeren en telers uit de regio!

De afgelopen maanden groeiden de bestellingen al ontzettend hard, maar de coronacrisis heeft voor een nog grotere en snellere groei gezorgd. "Onze klanten willen gezond, vers en gevarieerd eten. Met onze koelverse kant-en-klaar maaltijden, met zoveel mogelijke producten uit de streek, heb je de maaltijd binnen een paar minuten op je bord liggen met behulp van een (stoom-)oven of magnetron."

Bezorgen & afhalen

Online via www.welnermaaltijden.nl heb je binnen een paar klikken een account aangemaakt, verse maaltijden besteld en kun je de maaltijd thuis op een door jou gewenst tijdstip laten bezorgen. Ook is er een aantal afhaalpunten in de regio waar de maaltijden kunnen worden opgehaald. Dit kan bij: Dé Smaakcateraar te Gendt, Landwinkel De Woerdt te Ressen (Bemmel), De Kaasshop te Huissen, Geknipt voor uw tuin te Lent.

Samen sterk

"Inmiddels werken we ook samen met Albert Heijn Lingewaard en zijn onze verse maaltijden ook per stuk te koop in de winkels van AH in Gendt, Bemmel en Huissen. Hier zijn we enorm trots op. Zo kan iedereen van onze verse maaltijden genieten!

Voor de klant die liever niet digitaal bestelt, zijn er bestelformulieren. Onze bezorger zorgt ervoor dat deze wekelijks bij de bezorging van de maaltijden worden meegenomen. Voor een eerste bestelling kan je telefonisch contact opnemen met Welner op 0481 820427. Wij zorgen er dan voor dat de bestelformulieren worden opgestuurd. Kijk voor meer informatie op www.welnermaaltijden.nl of neem telefonisch contact op: 0481 820 427. Volg ons: Welner Maaltijden; welnermaaltijden."