Aanmelden sportactiviteiten via www.sjorssportief.nl Sjors Sportief tijdens corona

LINGEWAARD - Vanaf 29 april mogen kinderen tot en met 12 jaar weer in teamverband in de buitenlucht gaan sporten. De gemeente ondersteunt samen met de sport- & cultuurcoaches de verenigingen zodat de eerste trainingen van start zijn gegaan.

Voor niet-leden die willen buitensporten biedt Sjors Sportief een platform om zich aan te melden voor sportieve activiteiten. Sjors Sportief & Creatief is in onze gemeente al jaren een veelgebruikt platform waardoor kinderen kennis kunnen maken met sportieve en culturele activiteiten. Verenigingen en clubs promoten hun kennismakingslessen via dit platform. Kinderen en hun ouders/verzorgers schrijven hier vervolgens via de website op in.

Kinderen in beweging krijgen is nu belangrijker dan ooit. Vanuit de gemeente Lingewaard en Stichting Welzijn Lingewaard doen wij een dringende oproep aan alle verenigingen/sportaanbieders die er op ingericht zijn om activiteiten te organiseren, hun activiteit spoedig aan te melden op www.sjorssportief.nl. Vanaf 11 mei kunnen ouders/verzorgers hun kinderen weer inschrijven op www.sjorssportief.nl voor de sportactiviteiten naar hun keuze.

"Wilt u wel iets organiseren, maar is de datum nog onbekend? Ook dat kunt u online aangeven. Kinderen schrijven zich dan alvast in en wachten op nadere bericht van u wanneer de activiteit plaats zal vinden. Bent u geen vereniging, maar wilt u toch graag een activiteit voor deze doelgroep aanbieden? Neem dan contact op met info@sjorssportief.nl."