‘Tennis beats Corona’ bij Tennisclub Gendt

GENDT - In samenwerking met de gemeente Lingewaard en SWL biedt Tennisclub Gendt deze zomer een challenge lidmaatschap aan voor kinderen in het basisonderwijs, jeugd van het voortgezet onderwijs en studenten van HBO en WO en harde werkers in coronatijd.

Met dit challengelidmaatschap kun je vanaf mei tot en met eind augustus vrij tennissen op onze banen en ontvang je bovendien vier tennislessen. De lessen worden op verschillende dagen/tijden gegeven, inplannen in overleg. Ook mag je deelnemen aan officiële KNLTB toernooien. Deelnemen zonder lessen kan ook, maar je speelt beter met een goede basis. De lessen worden gegeven door gediplomeerde, professionele tennisleraren. LTC Gendt zorgt voor rackets, ballen en overige materialen. Je hoeft alleen maar in sportkleding te komen!

"We hebben bij LTC Gendt alles veilig ingericht volgens de richtlijnen van NOC/NSF en gemeente. Deze zomer bieden we het complete pakket, challenge lidmaatschap aan voor: studenten en volwassenen voor 50 euro (zonder les 30 euro), middelbare scholieren voor 40 euro (zonder les 25 euro) en basisscholieren voor 30 euro (zonder les 15 euro).

Wil jij ook meedoen? Kijk op www.tennisclubgendt.nl en vul onder het kopje Lidmaatschap het formulier in als 'zomerlid'. We nemen dan zo snel mogelijk contact op. Voor meer informatie mail je naar secretariaat@tennisclubgendt.nl."