Juneville in concert bij TOP. (foto: Hans Rutgers)

Juneville speelt in de TheaterKerk He, he eindelijk weer live muziek!

BEMMEL - We gaan het weer proberen zaterdag 4 juli in onze TheaterKerk: live muziek. Maar dan met een klein publiek tot maximaal zestig personen. We werken met een stoelenplan waarbij u en uw metgezel naast elkaar kunnen zitten. Naast u houden we twee stoelen onbezet.

Het eerste coronaproof concert doen we met de zeskoppige band Juneville. Geboren muzikale verleiders, het best bewaarde geheim van Nijmegen.

Het lyrische stemgeluid van zanger Pieter Nabbe en het soms aan Pink Floyd herinnerende geluidslandschap vormen een warm audiobad waarin het voor de toeschouwer aangenaam drijven is. Hun laatste cd ‘Obey the Heart’ kreeg in de muziekbladen lovende vijf-sterren recensies.

Ballades worden afgewisseld met licht groovende rockers waarin de solo's van gitarist Pieter en toetsenist Jochem balsem voor de oren zijn. Gert-Jan bast een lekker luchtkussen onder het geheel, gitarist Bart verrijkt structuur op slag en drummer Thomas zet daar nog eens een subtiele tot stevige ritmepartij onder. Juneville speelt deze avond akoestisch, wat een unieke ervaring voor spelers en luisteraars oplevert.

Kaarten à 10 euro zijn te bestellen via www.theaterkerkbemmel.nl. Er is geen avondkassa. Zaal open: 20.30 uur; aanvang: 21.00 uur.