Online-viering uit protestantse kerk Gendt

GENDT - Helaas is het nog niet goed mogelijk om 'fysieke' vieringen met aanwezigen te organiseren. We hebben nog steeds te maken met het coronavirus en de maatregelen die genomen zijn om het virus in te dammen.

Het bestuur van de protestantse gemeente Gendt-Doornenburg heeft daarom besloten om de komende zondag, 17 januari, een livestreaming-viering te houden. U kunt de viering vanaf 10:00 uur live meebeleven, of later terugkijken, via de volgende link: https://youtu.be/Z2_4mlxbZpc .

De link is ook te vinden op www.protestantse-gemeente-gendt-doornenburg.protestantsekerk.net

In deze viering zal ds. Margreet de Bree voorgaan, met medewerking van voorzangers. Welkom om deze viering mee te beleven!

'Verwondering', van Hans Bouma

Mensen die mens zijn voor elkaar,

mensen elkaar tooiend in verwondering,

mensen elkaar verkwikkend met aandacht,

mensen elkaar zegenend met vrijheid,

mensen die mens zijn voor elkaar,

een kwestie van vriendschap, genegenheid en liefde.