Stille Week en Pasen

HUISSEN - Protestantse Gemeente Huissen, online vieringen Witte Donderdag en Goede Vrijdag 19.30 uur, Stille Zaterdag 22.00 uur en Paasmorgen 10.00 uur. Voorganger ds. Matthijs Glastra. Te volgen via www.pknhuissen.nl, viering, uitzending met beeld (lees verder button).

De periode tot Pasen heeft in onze gemeente barmhartigheid centraal gestaan. Het thema ‘Ik ben er voor jou’ staat centraal. Ook al ontmoeten we elkaar niet wekelijks en zijn we alleen online met elkaar verbonden. De plannen voor de Stille Week waren afgestemd op de verwachting dat we weer met 30 mensen aanwezig konden zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk. Toch zijn we deze week open op donderdag, vrijdag en zaterdag. Om even binnen te kunnen lopen voor bezinning, rust, een gesprekje, een gebed of om een kaars te branden. Op donderdag en zaterdag van 16 - 18 uur, op Goede Vrijdag al vanaf 10 uur. In samenwerking met Tumulus zal vorm worden gegeven aan de rituelen van verdriet, leven en sterven, Jezus en wat corona met ons doet. Uiteraard met inachtneming van de coronamaatregelen kunt u veilig binnen lopen. We verwelkomen u graag in ons gebouw. Ingang via het Raadhuisplein, uitgang via de Langestraat.