Nieuwe start kerkje Gendt

GENDT - Anderhalf jaar lang zijn we gedwongen geweest op afstand van elkaar te leven en fysieke contacten zoveel mogelijk te vermijden. De impact op onze samenleving was en is nog steeds groot. Isolement, vervreemding, eenzaamheid.

Ook het kerkelijke leven in de breedste zin van het woord kwam op een gegeven moment vrijwel tot stilstand. Maar het heeft ook geleid tot bezinning en het inslaan van nieuwe wegen.

Gelukkig zijn we op de weg terug en worden mogelijk en dat hopen we van harte, binnenkort alle beperkingen opgeheven. Tijd om een nieuwe start te maken zo aan het begin van het nieuwe seizoen. Dat willen we als Protestantse Gemeente Gendt-Doornenburg doen met een informele bijeenkomst, met een hapje en een drankje, op zondagmiddag 5 september van 14.00 tot 16.00 uur in De Leemhof.

We willen elkaar opnieuw ontmoeten, mogelijk kennismaken met nieuwe mensen, van elkaar horen hoe het ons de afgelopen anderhalf jaar gegaan is. Hoe hebt u deze periode ervaren, wat hebt u gemist en was het alleen maar negatief?

In het kader van ontmoeten en kennismaken zullen ook ds. Matthijs Glastra, onze consulent in de beroepingsperiode en ds. Els de Clercq, onze bijstand in het pastoraat aanwezig zijn.

“U bent van harte uitgenodigd om binnen te komen lopen. Ook al behoort u tot een ander kerkgenootschap of heeft u een andere geloofsovertuiging of bent u gewoon nieuwsgierig naar onze gemeente en wat wij u te bieden hebben. Nogmaals: U bent van harte welkom!”