Voorkant gids. (foto: Sport- & Cultuurcoaches)
Voorkant gids. (foto: Sport- & Cultuurcoaches) Foto: Sport- & Cultuurcoaches

Nieuw: Lingewaardse beweegactiviteitengids voor senioren

LINGEWAARD - Sinds vandaag is er een activiteitengids voor alle ‘senioren’ (50+) inwoners van Lingewaard met daarin een uitgebreid aanbod van wat er op beweeggebied te doen is. Zeer laagdrempelig kunnen senioren kennismaken met uiteenlopende activiteiten. Ziet u deze poster de komende weken hangen. Vraag dan de een activiteitengids!

Wandelen, voetballen, yoga et cetera. Dankzij de gids van Max Vitaal kan u vrijblijvend ontdekken welke beweegactiviteit bij u past of u ontdekt uw creatieve talenten samen met andere leeftijdsgenoten. Een proefles bijwonen kan door vrijblijvend contact op te nemen met de deelnemende aanbieder.

“Max Vitaal heeft alle mogelijke activiteiten binnen de gemeente in de gids gebundeld, waardoor u niet zelf op zoek hoeft te gaan naar de legio mogelijkheden. U zal verrast worden door de aangeboden keuzes!

Het boekje is gratis te krijgen op diverse plekken in de gemeente! De sportcoach deelt de boekjes uit op dinsdag 19 oktober tussen 13.30 en 15.00 uur in het PP Huissen (Het Zilverhuus, Wagenweg 12c, De Brink) en op woensdag 20 oktober tussen 10.00 en 12.30 uur in PP Gendt (Goed Spul, ingang Kloosterpad). Wil je weten waar de boekjes nog meer te krijgen zijn kijk op onze nieuwe website www.lingewaardinbeweging.nl/nieuws.”

Max Vitaal is een initiatief vanuit het Lingewaards Sportakkoord in samenwerking met de seniorenstichtingen, sportverenigingen en andere activiteitenaanbieders. Het project maakt het mogelijk om meer dan honderd activiteiten te ontdekken.