Waar de poster hangt is de gids gratis verkrijgbaar.
Waar de poster hangt is de gids gratis verkrijgbaar. Foto: Sportcoach

Activiteitengids Max Vitaal ook in Angeren en Bemmel

LINGEWAARD - Haal de activiteitengids (50+) deze week in huis. Zo weet u wat er te doen is in de omgeving. De gidsen zijn komende weken gratis op te halen in het dorpshuis Angeren en in De Minkhof Bemmel!

Dynamictennis, voetballen, yoga et cetera. Dankzij de gids van Max Vitaal kunt u vrijblijvend ontdekken welke beweegactiviteit bij u past of u ontdekt uw creatieve talenten samen met andere leeftijdsgenoten. Een proefles bijwonen kan door vrijblijvend contact op te nemen met de deelnemende aanbieder.

“Max Vitaal heeft alle mogelijke activiteiten binnen de gemeente in de gids gebundeld, waardoor u niet zelf op zoek hoeft te gaan naar de legio mogelijkheden. U zal verrast worden door de aangeboden keuzes!”

Het boekje is gratis te krijgen op diverse plekken in de gemeente! De sportcoach deelt de boekjes uit op vrijdag 29 oktober tussen 11.00 en 13.00 uur in de Minkhof (Molenwij 57, Bemmel) en op maandag 1 november tussen 13.00 en 15.00 uur in het Dorpshuis (Emmastraat 23, Angeren). Wilt u weten waar de boekjes nog meer te krijgen zijn kijk op onze nieuwe website www.lingewaardinbeweging.nl/nieuws.

Max Vitaal is een initiatief vanuit het Lingewaards Sportakkoord in samenwerking met de seniorenstichtingen, sportverenigingen en andere activiteitenaanbieders. Het project maakt het mogelijk om meer dan honderd activiteiten te ontdekken. Vragen? Neem contact op met Sport- & Cultuurcoach Quint van de Ven, q.vandeven@swlingewaard.nl of bel naar 06 13966536.