Meer weten over bomenkap en groenbeleid in uw eigen buurt?

LINGEWAARD - Op uitnodiging van Boomrijk Lingewaard en Lingewaard Natuurlijk komt de afdeling groenbeheer van de gemeente Lingewaard uitleg geven over het beleid van de gemeente. Omdat er veel vragen zijn van mensen over die ene boom in de buurt die weg moet of juist zo geliefd is. En over het onderhoud van gemeentelijk groen.

Het gaat over plannen voor vernieuwing en versterking van het bomenbestand in de verschillende kernen; hoe kunnen we de waardevolle bomen in Lingewaard beschermen en dat ook echt bijhouden?; wat de plannen zijn voor het jaarlijks beheer in 2022.

Verder is er ruim tijd voor het beantwoorden van vragen en discussie.
De Stichting Boomrijk Lingewaard en de Stichting Lingewaard Natuurlijk organiseren de infoavond over het groenbeheer en groenbeleid van de gemeente op dinsdagavond 24 mei, 20:00 uur in De Veldschuur, Sportlaan 1M, Bemmel.

Aanmelden voor deze avond hoeft niet, maar kom wel op tijd. Vragen kun je mailen naar: info@boomrijklingewaard.nl.