Jubilarissen. (foto: Bart Braam)
Jubilarissen. (foto: Bart Braam) Foto: Bart Braam

Eska huldigt jubilarissen

BEMMEL - Tijdens de afterparty van de Taptoe op zaterdagavond 10 september werd er van de gelegenheid gebruik gemaakt om enkele jubilarissen in het zonnetje te zetten.

“Omdat wij helaas twee jaar achtereen geen nieuwjaarsreceptie konden houden, moesten onze jubilarissen er even op wachten. Maar van uitstel komt geen afstel en dus werden de jubilarissen alsnog beloond voor hun jarenlange trouw.”

Het ging om volgende jubilarissen (van links naar rechts): Hans Gradussen (50 jaar!), Marjo Gradussen (25 jaar), Robin Kemperman (25 jaar), Petra Wagener (25 jaar), Ineke Peters (12,5 jaar) en Rob Verhoeven (25 jaar). Van allen een prachtige prestatie, maar het 50-jarig lidmaatschap van ere-voorzitter Hans Gradussen is extra bijzonder te noemen. Nog maar één keer eerder in de historie van Eska, heeft een spelend lid dit prachtige jubileum behaald.

Uit handen van voorzitter Felix Kleinpenning ontvingen alle jubilarissen een oorkonde, waarbij de spelende leden tevens een speldje van de KNMO (Koninklijke Nederlandse Muziek Organisatie) ontvingen. Allen werden van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!