Juul Nijhuis roept iedereen op om te stemmen op haar winkel Juul Bodyfashion in de verkiezing Gezelligste Winkel. (www.gezelligstewinkel.nl)

Huissense lingeriewinkel mix van knusheid, vriendelijkheid, professie Juul Bodyfashion maakt kans op titel Gezelligste Winkel

Zakelijk Zaken Nieuws

HUISSEN – Donderdag 12 november gaat de verkiezing Gezelligste Winkel van start. In Lingewaard maakt het Huissense Juul Bodyfashion kans op die titel. Eigenaresse Juul Nijhuis roept iedereen op om op haar (lingerie)winkel te stemmen.

Bij de vierde editie van de verkiezing van de Gezelligste Winkel in alle 393 gemeenten kunnen klanten hun favoriete winkel nomineren, dat is inmiddels al 1500 keer gebeurd. Zo ook viel Juul Bodyfashion de eer te beurt. De winkel voor lingerie, men underwear en nacht-, strand en beenmode is knus ingericht en Juul en haar team koppelen gezelligheid aan vriendelijkheid en professionaliteit.
En nu maakt Juul Bodyfashion dus kans op de titel Gezelligste Winkel. Stemmen mag vanaf donderdag 12 november tot en met zondag 20 december via www.gezelligstewinkel.nl. Eigenaresse Juul Nijhuis: ,,Ik vraag natuurlijk al onze klanten om op ons te stemmen. Ik hoop dat iedere andere inwoner van Lingewaard mij ook een stem gunt. Alvast bedankt!''
De organisatie van de verkiezing stelt prijzen beschikbaar voor de stemmers. Dat doet ook Juul. ,,Ik verloot meerdere prijzen onder hen die kunnen aantonen dat ze op onze winkel gestemd hebben. Ook houd ik nog speciale acties rondom de verkiezing.''

Awards

Als Juul Bodyfashion winnaar wordt in/van Lingewaard krijgt Juul en haar team tijdens de Award Uitreiking op 11 januari in het Corpus Experience Center bij Leiden een certificaat uitgereikt. Ook krijgt de top 3 van iedere provincie een award. Bovendien maakt Juul Bodyfashion kans op de landelijke titel Gezelligste Winkel.
,,Het was en is al gezellig in mijn winkel en in deze tijd van het jaar natuurlijk helemaal. Vanwege de verkiezing doen we er nog een schepje bovenop. Ik hoop op veel stemmen.''