Prijsuitreiking tekenwedstrijd Sjors Sportief en Creatief

LINGEWAARD - Vanaf woensdag 11 oktober 15.00 uur mogen alle basisschoolleerlingen uit gemeente Lingewaard zich op www.sjorssportief.nl inschrijven voor één of meerdere kennismakingscursussen van Sjors Sportief en Creatief.

Maandag 9 oktober kregen de eerste scholen de boekjes in hun klas uitgereikt. In deze boekjes staat het aanbod van sport- en cultuurorganisaties van gemeente Lingewaard. Leerlingen uit groep 1 - 8 van de basisschool kunnen kennis maken met diverse sporten en creatieve bezigheden binnen de gemeente. Dit gebeurt door middel van kennismakingscursussen. Dinsdag 10 oktober kregen de andere scholen hun boekjes en de inschrijving start op woensdag 11 oktober om 15.00 uur op www.sjorssportief.nl.

Voor Jordi Jansen van Pius X was er nog een mooie prijs. Hij is de winnaar van de tekenwedstrijd! Hij kreeg tien stemmen meer dan de nummer twee, Annelieke Milder van De Vonkenmorgen! Uit handen van wethouder Theo Janssen (portefeuille sport en cultuur) kreeg Jordi het eerste Sjorsboekje en een waardebon voor een interactieve rondleiding op kasteel Doornenburg met de hele klas! Omdat Annelieke er zo dicht achter zat , werd haar de eer gegeven om haar tekening op de achterkant van het boekje te drukken.

Sjors Sportief en Sjors Creatief maakt het mogelijk dat kinderen op vrijblijvende wijze kennis kunnen maken met diverse takken van sport en/of cultuur. Meer informatie staat op http://www.swlingewaard.nl/sub.php?page=603.