Geslaagde eerste pizzapuntsessie voor jongeren in Lingewaard

HUISSEN - Woensdagavond 31 januari was het dan zover. De eerste pizzapuntsessie van dit jaar, speciaal voor jongeren in de gemeente Lingewaard.

Een groep van elf jongeren heeft zich die avond uitgesproken over wat ze missen, wat beter kan en wat ze graag willen. Met hulp van Spectrum, partner met Elan, zijn alle hersenspinsels op papier gezet. De eerste ideeën zijn nu een feit en daar gaan de jongeren- en straatcoaches van SWL samen met de jongeren mee aan de slag. Natuurlijk met het doel te realiseren wat gewenst wordt!

"Ben jij een jongere in deze gemeente en wil jij ook mee denken en doen? Sluit dan aan bij onze volgende sessie op dinsdag 20 februari aan de Lange Kerkstraat 15 in Huissen. Aanmelden of wil je eerst mee weten? Aarzel dan niet en stuur een appje naar Loes Sastra op 06 51965753 of mail naar l.sastra@swlingewaard.nl."