Euforie bij het kampioensteam van Jeu de boulesclub Lingewaard (foto: G. Startman) Foto: G. Startman

Lingewaard regionaal jeu de boules-kampioen

Huissen - De hele winter hebben ze er keihard voor geknokt, de mannen van het topteam van Jeu de boulesclub Lingewaard. Het gaat hier om de Nationale Pétanque Competitie. Om de andere week moesten ze ervoor op pad. Eén thuiswedstrijd en dan weer een uitwedstrijd ergens in Gelderland of Brabant: Wijchen, Uden, Oss, noem maar op.

Bovendien wordt er elke dinsdagavond fanatiek getraind onder leiding van gekwalificeerd trainer Hans Bos. En zie, dat heeft vruchten afgeworpen. Want met nog twee wedstrijden te gaan is nu al duidelijk dat het Huissense team de regionale kampioenstitel in de wacht heeft gesleept.
Van harte proficiat en succes in de vierde klasse gewenst: Geert Arends, Frans Krol, Simon Kouwenhoven, Jan Berends, Ben Peters, Wiellie Vermeulen Henk van der Kemp en (niet op de foto) Wil Grotens.

Jeu de boulesclub Lingewaard kijkt trouwens alweer reikhalzend uit naar het voorjaar als er weer lekker buiten kan worden gespeeld. Heeft u daar misschien ook wel oren naar? U bent van harte welkom.
Vanaf 1 april gaan wij bovendien weer op de dinsdagmiddag spelen (13.30 uur). Indien u niet eerder met onze vereniging heeft kennis gemaakt mag u de eerste vier keer gratis meespelen. Wij hebben eventueel boules te leen.

Wij zijn gevestigd aan het Kampstuk 23, 6852 AC te Huissen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Gerie Startman 06-20691224. Of kijkt u op onze website www.jbcl.nl