Hét GemeenteNieuws: voor én door de lezers

RHENEN - Soms wordt er bij de redactie de vraag neergelegd waarom er over bepaalde mooie evenementen of andere interessante gebeurtenissen in deregio niks wordt gepubliceerd in Hét GemeenteNieuws. We leggen het u graag uit:

Ons doel is inderdaad een informatieve krant te maken met regionaal nieuws, die geheel kosteloos bij u thuis wordt bezorgd. Het werken met verslaggevers op locatie zou om die reden te kostbaar worden. De slogan van Hét GemeenteNieuws is dan ook: 'Voor én door de lezers'. Om de krant te kunnen vullen met interessante berichten zijn wij dus afhankelijk van wat onze lezers zelf insturen.

Zelf een bericht insturen gaat heel eenvoudig via onze website: www.gemeentenieuwsonline.nl

Daar klikt u bovenaan het scherm eerst op de regio waar u uw bericht geplaatst wilt hebben. Vervolgens klikt u rechts bovenaan op de tekst: 'Nieuws aanleveren'. U vult even uw persoonlijke gegevens in, zodat de redactie u bij eventuele vragen kan bereiken. Daaronder kunt u de kop van uw artikel invullen en vervolgens ziet u een tekstvak waarin u uw tekst kunt plaatsen. Deze kunt u er rechtstreeks in typen, maar u kunt de tekst ook vanaf een Worddocument 'kopiëren en plakken'. Uiteraard kunt u er ook nog een (liggende) foto aan toevoegen. Helemaal onderaan klikt u uiteindelijk op 'Verzenden'. Uw tekst komt dan rechtstreeks bij de redactie terecht, waar het nog zal worden nagekeken. Mocht u er niet helemaal uit komen belt u dan gerust even: 0481 464770 Wij helpen u graag verder, zodat ook úw bericht straks een mooie plaats in Hét GemeenteNieuws krijgt!