Ingezonden brief

Monddood maken

Als je als burger in Lingewaard overlast veroorzaakt, krijg je op een gegeven moment de gemeente cq de politie aan de deur. Na ongeveer wekelijks aangeven bij gemeente met feitelijke foto's van de willens en wetende veroorzaker van de overlast (te vroeg aanrijden cq lossen) word je weg gezet als zeurpiet. Maar er zijn regels opgesteld door gemeente met betreffende winkel (Jumbo). Dus kom ik op voor mijn recht en rust. Maar de ambtenaren die De Brink in hun portefeuille hebben, zullen wel -denk ik- regelmatig vierde in de rij staan van de betreffende winkel. En zodoende een oogje dicht knijpen in plaats er stuctureel wat aan te doen en ons als bewoners te negeren. En dan maar doen alsof de neus bloedt.

W Schepers