Dominee Els de Clercq (protestantse gemeente Angeren) vanaf 13 januari. (foto: Rita Oostendorp) Foto: Rita Oostendorp

Bevestiging dominee Els de Clercq in Angeren

ANGEREN - Op zondag 13 januari wordt Ds. Els de Clercq bevestigd als predikant in de protestantse gemeente in Angeren.

"Na een jaar vacant te zijn geweest na het vertrek van Ds. Klaas Touwen hebben we weer een dominee in onze gemeente. Els de Clercq is ook in deeltijd verbonden aan de Doopsgezinde Gemeente in Winterswijk, in Angeren wordt ze voor veertig procent deeltijdbaan aangesteld. Dominee De Clercq woont in Arnhem en daar blijft ze ook wonen, de afstand is goed te doen van Arnhem naar Angeren.

We zijn uiteraard blij met deze aanstelling en we hopen dat Els snel gewend is in onze gemeente en dat ze een goede tijd mag beleven. De dienst begint om 14:00 uur en aansluitend is er een receptie in het Dorpshuis aan de Emmastraat in Angeren.

U bent van harte welkom, zowel in de dienst als op de receptie, om kennis te maken met dominee de Clercq en haar te feliciteren", laat Henk Gerritsen van de Kerkenraad weten.