Omroep Lingewaard vraagt journalisten

HUISSEN - Omroep Lingewaard wil een bijdrage leveren aan een vitale lokale democratie. Dat doen we door verslag te doen over wat er speelt rond de lokale politiek en over belangrijke onderwerpen voor de inwoners van onze gemeente.

"Om deze rol te vervullen zijn journalisten nodig, die zo nodig ook de luis in de pels zijn van het gemeentebestuur. Die journalisten zoeken wij. Interesse om het politieke nieuws te volgen en daar verslag van te doen en samen te werken in een hecht team van vrijwilligers?

Kom dan op een woensdagavond rond de klok van acht naar onze studio aan de Langekerkstraat 15 in Huissen. Meld je wel even aan via info@omroeplingewaard.nl Je kunt natuurlijk ook voor een ander moment een afspraak maken."