Carnavalskledingbeurs in Doornenburg

DOORNENBURG - Op zoek naar een leuke en betaalbare carnavalsoutfit voor uw kind? Kom dan zaterdag 16 februari naar het ontmoetingscentrum in Doornenburg.

Dansvereniging Mixed Moves houdt er een carnavalskledingbeurs van 12:00 tot 16:00 uur. Showkleding van de dansgroep is dan voor kleine prijsjes te koop!

Nieuws insturen?

REGIO - Wilt u graag iets onder de aandacht brengen in de regio? Dat kan geheel kosteloos in Hét Gemeente Nieuws! Uw bericht kunt u heel eenvoudig online insturen via onze website: www.gemeentenieuwsonline.nl.

Op de homepage van Hét Gemeente Nieuws klikt u bovenaan het scherm eerst op de regio waar u uw bericht geplaatst wilt hebben. Vervolgens klikt u rechts bovenaan op de tekst: 'Nieuws aanleveren' De rest wijst zich vanzelf. Komt u er toch niet helemaal uit, belt u dan gerust even: 0481 464770.