Jos (uiterst rechts), Hans (3e van rechts, Grad (2e links).
Jos (uiterst rechts), Hans (3e van rechts, Grad (2e links). Foto: Onbekend (het is lang geleden)

Jubilarissen Essentia in het zonnetje gezet

BEMMEL - Onlangs vierde tafeltennisvereniging Essentia uit Bemmel haar 55-jarig bestaan. Deze festiviteiten vonden plaats bij schietvereniging ‘Op de Korrel’ in Bemmel.

Onder het genot van een hapje, een drankje en een gezellige bingo werd er stil gestaan bij de rijke geschiedenis van de tafeltennisclub. Natuurlijk kregen de junioren, senioren, ouders en partners ook een schietclinic aangeboden.

Daarnaast werd er stil gestaan bij de jubilarissen. Grad Nijman, Sjaak Reijnen, Hans Bremer en Jos Oude Ophuis zijn elk zo’n vijftig jaar aan de vereniging verbonden. Een heuse mijlpaal! De heren wisten mooie verhalen over de wedstrijden van vroeger te delen met de aanwezigen.

Mocht u ook eens een balletje willen slaan tegen een van de jubilarissen dan is men welkom op een vrijdagavond (senioren vanaf 20.15 uur) of dinsdagmiddag (55+ers vanaf 14.00 uur) in De Schaapskooi in Bemmel. Ook de jeugd is natuurlijk welkom. Zij spelen op vrijdagavond om 18.15 uur (beginners) en om 19.15 uur (gevorderden).