Prins Tibbe de Veldduuker en prinses Jenna. (foto: Henk Sluiter)
Prins Tibbe de Veldduuker en prinses Jenna. (foto: Henk Sluiter) Foto: Henk Sluiter

Kindercarnaval in het Keujesgat

ANGEREN - De @pestaartjes zijn weer volop van de partij dit jaar met carnaval in Angeren!

Vrijdag 1 maart; De jeugdsleuteloverdracht van de gemeente Lingewaard aan alle jeugdprinsen is dit jaar in het Keujesgat. De burgemeester reikt deze middag de sleutels uit aan alle jeugdprinsen, zij zijn dan tijdens de dolle dagen de baas over het jeugdcarnaval in zijn of haar dorp. Alle dorpen verzorgen deze middag een spetterend optreden. Iedereen is deze middag van harte welkom in het dorpshuis in Angeren, om dit feest met ons mee te vieren. De middag begint om 15.15 uur en zal rond 17.00 uur afgelopen zijn.

Dinsdag 5 maart; Kindermiddag
Op dinsdagmiddag van 14.30 -16.30 uur is er weer de kindermiddag in het Dorpshuis. We gaan hossen, dansen en springen, je kunt geschminkt worden en we hebben weer een loterij met leuke prijsjes. Entree is 2,50 euro per kind.