Enkele bewoners met de burgemeester in hun midden. (foto: Kees Stoffels)
Enkele bewoners met de burgemeester in hun midden. (foto: Kees Stoffels) Foto: kees stoffels

High tea Lingehof erg geslaagd

BEMMEL - Wat hebben de bewoners en hun familie genoten met de high-tea, dit werd mogelijk gemaakt door het Oranjefonds, en enkele sponsors uit Bemmel, waaronder Jumbo, Mimosa, Snekkie, en Buitenpoort catering. Zij zijn hiervoor dan ook hartelijk bedankt!

"Een geslaagde high tea was niet mogelijk geweest als we geen vrijwilligers hadden, dit jaar hadden we een top team die zich hadden aangemeld via de site NL doet. Burgemeester Marianne Schuurmans was druk met de thee en koffiepot, en had ook nog tijd om met iedereen een praatje te maken en op de foto te gaan, we kijken terug op een zeer geslaagde middag."