Bewonersraad zoekt secretaris

Met spoed gezocht : een secretaris voor de huurdersbelangen-organisatie 'Bewonersraad Lingewaard'.

"Wie zijn wij? Een gezellig team wat de belangen van alle huurders en woningzoekenden in de gemeente Lingewaard behartigt. Wij denken mee met Waardwonen en de gemeente over de stappen die men meent te gaan zetten. We werken overkoepelend en lossen dus geen individuele huurdersproblemen op."

"Wat verwachten wij van de secretaris? U bent huurder bij Waardwonen, heeft vijf uur per week tijd om zich in te zetten voor de organisatie. Tevens bent u een geordend type en kunt goed onze documentatie beheren. Wat kunt u verwachten? U vergadert zestien maal per jaar. (Overleg Dagelijks Bestuur acht keer inclusief lunch. Algemeen Bestuur acht keer)."

"Welke vergoedingen kunt u verwachten? Naast de maximale vrijwilligersvergoeding (1700 euro per jaar, na inwerk periode) heeft u recht op vergoeding van gemaakte reiskosten; recht op het volgen van cursussen die met uw functie te maken hebben en vergoedingen voor gemaakte kosten om uw functie goed te kunnen uitvoeren. Heeft u interesse? stuur dan een mail met uw cv naar bewonersraadlingewaard@gmail.com."