Mobilteit in 2030

dinsdag 11 juni 2019 20:00

BEMMEL - Sociëteit het Manneneiland in samenwerking met AutoRent Arnhem -Nijmegen verzorgt op dinsdag 11 juni om 20.00 uur een symposium rond het thema "Mobilteit in 2030".

Onderwerpen die aan de orde zullen komen zijn: OV/e-bike verslaat de auto in 2030? Innovatie en energie-transitie, zegen of nachtmerrie? Visie van de Provincie Gelderland en Gemeente Lingewaard? Onder leiding van Bob Roelofs zullen genodigden van Provincie Gelderland ( Peter van den Boogaard) Gemeente Lingewaard (Johan Sluiter) HAN (Iwan van Bochove) Connexxion (Daan Stevens) en Peter Bijster (Robel-Mobiel) in discussie gaan over de genoemde onderwerpen.

Iedereen is welkom in de Foyer van TheaterKerK Bemmel om 20.00 uur. Inloop vanaf 19.45 uur. Entree gratis.