Ingezonden brief

Gemeentelijke intimidatie (2)

Gemeentelijke kinderlijkheid ligt ten grondslag aan de intimidatie van dhr. Maasman door de burgermoeder. Hoe infantiel moet je zijn om een doorgewinterde politiekvolger, die legaal zijn recht wil halen, te bedreigen met de woorden, dat deze een dagvaardiging kan krijgen wegens smaad en laster. Vervolgens zegt mevrouw, dat van hun gesprek geen verslag komt en dan als klap op de vuurpijl beweren, dat ze volledige openheid nastreeft. Hoe naïef moet je zijn, om de burger zo te onderschatten, dan heb je een heel eng wereldbeeld. Ze denkt te promoveren, maar weet zelf niet, dat ze als pion voor Schiphol gaat dienen. De valse start in Lingewaard door 75% van haar collega-burgemeesters niet te steunen bij het kinderpardon en de perikelen op kasteel Doornenburg te gaan wonen, geven helder aan, waar haar horizon ligt: achter haar. Het burgemeestersgeluk is al jaren zoek in onze gemeente.

Jan Meurs

Bemmel