(foto: Herman Joling)
(foto: Herman Joling) Foto: Herman Joling

Boekenmarkt in Huissen

zaterdag 7 september 2019 14:00

HUISSEN - Komende zaterdag 7 september is de jaarlijkse boekenmarkt. "Natuurlijk zijn we als Protestantse Gemeente Huissen aanwezig. Onze kraam bevindt zich, hoe kan het ook anders, voor de oude ingang van onze kerk aan de Langestraat."

"De opbrengst van de boekenverkoop is bestemd voor een gedenkplek in de kerkzaal. Daarmee krijgt onze multifunctionele ruimte een nieuw gezicht. De kerkzaal gaat zo opnieuw ademen en doet recht aan een ruimte waar je stil kunt zijn, kunt gedenken, ontmoeten en vieren. Naar de kerk ga je voor ontmoeting rondom woord en tafel, voor gebed en zingen. De gedenkplek is daar een onderdeel van. Gedachtenis nodigt uit om een beweging te maken: de verbinding tussen hemel en aarde, tussen verdriet en hoop, dood en leven.

Om het goede doel te steunen kunt u ook boeken die u toch niet meer leest bij ons inleveren ten behoeve van de verkoop. We verzamelen boeken tot en met vrijdag 6 september. Inleveren kan tijdens de vrijdagmiddaginloop in de kerk. Tussen 14 en 16 uur. Je bent dan ook welkom om een kopje koffie en/of thee te komen drinken."

Kerkdienst Protestantse Gemeente Huissen, zondag 8 september, 10 uur. Voorganger ds. Jan ter Avest, Rheden.