Wie verdient de Lingewaardse Vrijwilligersprijs?

LINGEWAARD - Ook dit jaar wordt er weer een Lingewaardse Vrijwilligersprijs uitgereikt. Dit keer zal de vrijwilligersprijs naar een persoon, groep of organisatie gaan, die zich het afgelopen jaar met hart en ziel heeft ingezet voor senioren in Lingewaard.

Een deskundige jury kiest uit, de naar wij hopen, vele aanmeldingen een aantal genomineerden. De genomineerden worden uitgenodigd voor het Lingewaards Vrijwilligers Gala 2019 op vrijdagavond 22 november in Providentia in Gendt. Het Gala wordt georganiseerd door de Gentenarren in samenwerking met SWL en Gemeente Lingewaard. Op deze avond zal uit de genomineerden de winnaar bekend worden gemaakt en deze zal de Lingewaardse Vrijwilligersprijs 2019 ontvangen.

De Lingewaardse Vrijwilligersprijs wordt uitgereikt aan die persoon, groep of organisatie die zich de afgelopen jaren met hart en ziel hebben ingezet voor de Lingewaardse gemeenschap, en dan specifiek voor de vrijwillige inzet voor senioren.

Criteria om als genomineerde opgegeven te worden: Men moet woonachtig zijn in de gemeente en zich inzetten binnen de gemeentegrenzen. Men mag de afgelopen vijf jaar geen vrijwilligersprijs of Koninklijke onderscheiding hebben gekregen. Het lokaal belang moet gediend worden.

"Kent u iemand of een organisatie die u wilt nomineren voor deze bijzondere waarderingsprijs voor vrijwilligers, laat het ons weten en geef de nominatie door via het SWL Meldpunt meldpunt@swlingewaard.nl of telefonisch: 088 2552555."