Grad Nijman en Jos Oude Ophuis.
Grad Nijman en Jos Oude Ophuis. Foto: Onbekend

Grad Nijman 50 jaar bij TTV Essentia

BEMMEL - Afgelopen week heeft Grad Nijman van tafeltennisvereniging Essentia zijn 50-jarig lidmaatschap gevierd. Een halve eeuw tafeltennissen bij de club uit Bemmel is een hele mijlpaal te noemen!

Samen met Sjaak Reijnen, Jos Oude Ophuis en Hans Bremer behoort hij tot de oudgedienden van de vereniging. Grad heeft zich op verschillende manieren voor de vereniging ingezet. Zo is hij 25 jaar lang voorzitter geweest, maar was hij ook een van de drijvende krachten achter uitwisselingen met clubs uit Limburg en Zwitserland. Daarnaast heeft hij ook geregeld zijn geweldige kookkunsten met de leden en partners gedeeld. Voor een heerlijke maaltijd bij een kerstfeest van de club draait hij zijn handen niet om. Maar ook na een competitiewedstrijd zette hij met speels gemak een heerlijke schol op tafel, die al bijna op was voordat hij zelf aanschoof.

Grad is momenteel nog twee keer per week aanwezig bij de club. Op vrijdagavond slaat hij zijn balletje en praat hij gezellig bij. Maar hij is ook zeer actief in het organiseren van de 55+ tafeltennisbijeenkomst op dinsdagmiddag. Voor een handtekening van deze bekende Bemmelaar kunt u dus op een van deze momenten terecht in de Schaapskooi te Bemmel.

Mocht u geïnteresseerd zijn om eens een balletje te slaan tegen Grad en zijn vrienden dan bent u van harte welkom. Meer informatie kunt u verkrijgen via info@essentiabemmel.nl of via www.essentiabemmel.nl.