'End Polio Now': Tulpenbollenactie van Rotary Club Arnhem-Huissen

HUISSEN - Ieder jaar doet de Rotaryclub Arnhem-Huissen mee met de ‘End Polio Now’ Tulpenbollen actie. Op donderdag 24 oktober is het Wereld Polio Dag.

Vanuit de Rotary Club Arnhem-Huissen en de omringende Rotary Clubs in deze regio zijn burgemeesters uitgenodigd om deze dag naar het Provinciehuis in Arnhem te komen. In aanwezigheid van de Commissaris van de Koning van de Provincie Gelderland worden de tulpenbollen symbolisch overhandigd aan de afgevaardigen van de verschillende Rotary Clubs. Gemeente Lingewaard wordt vertegenwoordigd door wethouder Johan Sluiter.

Op zaterdag 26 oktober zullen onze clubleden de tulpenbollen poten bij Sancta Maria. Na de koffie met gebak om 10:00 uur, met alle bewoners, inclusief de bewoners van dagopvang Angeren, zal de oudste bewoner de tulpenbollen in ontvangst nemen. Ook hierbij zal Wethouder Johan Sluiter aanwezig zijn. Daarna begint het poten.

Belangstellenden en voorbijgangers kunnen op die dag ook nog tulpenbollen aanschaffen. Vanuit een kraam worden de tulpenbollen verkocht. Alles om een laatste zet te geven om polio voorgoed uit de wereld te helpen.

Meer informatie staat op https://www.endpolionowtulp.nl/…/tul…/doosje-25-tulpenbollen.