Mal-o-Maniacs. (foto: Margot Schenk)
Mal-o-Maniacs. (foto: Margot Schenk) Foto: Margot Schenk

Mal-o-Maniacs geven benefietconcert voor Hulhuizen200

GENDT - Zaterdag 1 juni Memory Lane by Mal-o-Maniacs: In het idyllische buurtschap Hulhuizen hebben bewoners Margôt en Loek een golf van gemeenschapsgeest zien ontstaan sinds de oprichting van ‘Comité Hulhuizen200’. Dit comité heeft zich toegelegd op het organiseren van diverse sympathieke initiatieven, waaronder het bouwen van van twee bijenhotels, een ooievaarsnest en het faciliteren van burendagen, die het sociale weefsel van Hulhuizen versterken.

Met een open uitnodiging voor alle dorpsgenoten, nodigen muzikanten Margôt en Loek het buurtschap en omgeving enthousiast uit voor een gezellig samenzijn op zaterdag 1 juni. Hoewel er geen entree wordt gevraagd voor deze bijeenkomst, wordt er wel een vrijwillige bijdrage gevraagd, die in zijn geheel ten goede komt aan ‘Comité Hulhuizen200‘. Deze fondsen zullen worden aangewend ter ondersteuning van toekomstige initiatieven die de lokale gemeenschap verrijken.

Mal-o-Maniacs zijn: Margôt Schenk - zang en gitaar en Loek Schrievers – gitaren, slide gitaar. Met Memory Lane zijn Loek en Margôt weer terug bij de ’roots’ van weleer. Blues/pop/country/rock/ Americana… Het zit allemaal in hun muzikale dna en met verrassende arrangementen geven ze een nieuw leven aan werk van onder andere Joan Armatrading, Willy Deville, Van Morrison, Bob Dylan, Neville Brothers, JJ Cale, Boz Scaggs,, Ray LaMontagne, en eigen werk van Loek Schrievers.

Locatie: zaal Veerhuis Concordia, Waaldijk 23 te Gendt. Open: 19.30 uur. Aanvang: 20.00--22.30 uur.