Inloopspreekuur Werkgroep Doornenburg

DOORNENBURG- Themagroep Leefomgeving, onderdeel van de werkgroep Doornenburg vergadert elke eerste woensdag van de maand (aanstaande 5 februari) in het Ontmoetingscentrum aan de Kerkstraat 3 in Doornenburg. Het inloopspreekuur is van 20.00 tot 20.30 uur.

Men mag zonder afspraak binnen lopen of eventueel vooraf een afspraak maken voor het spreekuur. Onder het genot van een kopje koffie of thee, kan men bij de themagroep Leefomgeving van de werkgroep Doornenburg terecht over opmerkingen, suggesties of klachten betreffende verkeer, leefbaarheid en veiligheid in de straat of wijk. Dit wordt in de aansluitende vergadering besproken en krijgt alle aandacht en wordt indien nodig doorgestuurd naar de Gemeente en/of Politie. Als u niet kunt komen op het afgesproken tijdstip, kunt u ook een e-mail sturen aan het secretariaat, secretariaat@werkgroepdoornenburg.nl.

Voor klachten over groenvoorzieningen, verlichting en trottoirtegels et cetera kunt u rechtstreeks contact opnemen met de Gemeente Lingewaard, Kinkelenburglaan 6 Bemmel telefoon 026 3260111 (maandag - vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur), WhatsApp: 06 22258894.of www.lingewaard.nl.

.