
KBO Huissen gaat aardappelkoek eten
AlgemeenZaterdag 18 juli is er een gezellige middag, georganiseerd door KBO Huissen. Het bestuur heeft dan de aardappels geschild, geraspt en er staan weer mannen klaar om te gaan bakken.
Net zoals in voorgaande jaren heeft de Welkoop Huissen de gasflessen weer gesponsord. De middag begint om 13.00 uur met een kopje koffie/thee. Daarna kan iedereen genieten van de heerlijk gebakken aardappelkoek.
Kosten 12.00 euro; hiervoor ontvangt men een kop koffie/thee, 2 consumpties en aardappelkoek(en).
Aanmelden voor 13 juli bij: Corry Huisman, 06-51687650 (er is plaats voor 40 mensen). Locatie: Mea Vota, Boskoops Glorie 33.









