(foto: archief IJsvogels Angeren)
(foto: archief IJsvogels Angeren) Foto: archief IJsvogels Angeren

Henk van de Belt weer nationaal kampioen

Algemeen

ANGEREN - Bij schaatsvereniging IJsvogels Angeren zijn ze maar wat blij dat ze Henk van de Belt binnen hun gelederen hebben.

Henk heeft op 14 juni deelgenomen aan het NK halve triathlon in Weert. Na 2 km zwemmen, 90 km fietsen en 20 km hardlopen werd hij gekroond tot nationaal kampioen in zijn leeftijdsklasse 70-75 jaar. Henk was ook al op 21 maart nationaal kampioen geworden op het onderdeel wintertriathlon.

Het is het zoveelste eremetaal dat Henk mee naar huis sleept. Namens bestuur en leden van schaatsvereniging IJsvogels Angeren werd Henk met deze bijzondere prestatie gefeliciteerd.

Uitgelicht

Digitale krant