Woonstichting Gendt gaat over op Entree

GENDT - WOONstichting Gendt zal met ingang van 1 juli 2020 al haar vrijgekomen woningen verhuren via het regionale woonruimteverdeelsysteem van Entree. Hiermee sluiten zij aan bij zeventien collega woningcorporaties in de regio Arnhem – Nijmegen en voldoen zij aan de afspraken over woonruimteverdeling. Deze afspraken zijn gemaakt met de gemeente Lingewaard en opgenomen in de huisvestingsverordening.

Alle geregistreerde woningzoekenden kunnen vanaf 1 juli via www.entree.nu reageren op leegkomende woningen in Gendt en in de hele regio. Woningzoekenden die stonden ingeschreven bij WOONstichting Gendt zijn met een gunstige regeling opgenomen in het Entree-systeem. Dit betekent dat de langste inschrijfduur of woonduur gaat gelden als registratiedatum voor deze woningzoekenden. Dit geldt ook voor woningzoekenden die nog niet in het Entree-systeem bekend waren. Zij hebben hierover inmiddels persoonlijk bericht ontvangen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met WOONstichting Gendt: 0481 424383, email: info@woonstichtinggendt.nl.