Bijna totale lock-down van het Lingewaards Mannenkoor

HUISSEN - Sorry, dat was niet de bedoeling. En het kan en het mag ook helemaal niet. Wat is er aan de hand? In Hét Gemeente Nieuws van vorige week stond een artikeltje over het plaatsen van de bronzen stoeptegel (of ander materiaal) in het plaveisel tussen het Odeon en onze nationale kampioen worstenverkoper.

Nu was die foto een 'portret-opname', met andere woorden 'hoger dan breder'. Maar dat past niet zo goed in Hét Gemeente Nieuws. Dan komt een handig hulpmiddel om de hoek kijken: de schaar! We werd aan de onderkant een strook afgeknipt waardoor de Hema er pontificaal op kwam te staan en de stoep helemaal niet! Ja maar, dat kan natuurlijk niet. Dus gewapend met paraplu, waterdichte schoenen en flinke tegenzin stapte ik naar de markt. De mobiel op scherp en twee foto's geschoten. Het resultaat ziet u op deze pagina van Hét Gemeente Nieuws. Het kostte me deze keer veel moeite om de foto erbij te leveren, maar met behulp van allemaal sympathieke redactiemedewerkers gaat het lukken!

"Maar nu wat anders en dat vind ik een grote uitdaging. Wij, het Lingewaards Mannenkoor wil niets liever dan het coronavirus verslaan. Maar oefenen zit er even niet in. Toch vragen de mannen van het koor versterking voor de toekomst. Alle vier de stemgroepen zijn welkom. Er staat ook nog steeds een paar zwarte schoenen maat 43 voor de eerste nieuwe aanmelder. Wie wil dat nou niet. Theo Vermaas onder telefoon nummer 026 3257408 kan al je vragen beantwoorden."