Deel van het koor BTR. (foto: Koorlid)
Deel van het koor BTR. (foto: Koorlid) Foto: koorlid

Repetitie vrouwenkoor Between Two Rivers

LINGEWAARD - Between Two Rivers is op zoek naar nieuwe leden. Op 22 september is er van 20-22 uur een open repetitie voor belangstellenden. Ivm de corona maatregelen is aanmelden vooraf noodzakelijk.

“Karakteristiek voor ons barbershopkoor is de meerstemmigheid en het enthousiasme. Zonder dat is het niet meer dan een potje zingen”, laat het koor weten.

In alle stemgroepen is ruimte. Between Two Rivers is een hechte groep vrouwen. Met een enorme diversiteit aan persoonlijkheden kan iedereen toch helemaal zichzelf zijn. We hebben aandacht voor elkaar en maken er elke woensdagavond een feestje van. “Het lijkt ons leuk om in één keer een groepje jonge nieuwe leden binnen te halen. We richten ons in het bijzonder tot de mensen die in Nijmegen-Noord, Oosterhout, Schuytgraaf en Westeraam zijn komen wonen.”

Ook zangeressen uit andere gemeenten zijn meer dan welkom. “In de omliggende gemeenten zijn verschillende koren opgedoekt, maar wij bestaan nog. Wellicht zijn er mensen uit die koren die tóch graag blijven zingen. Bij ons ben je welkom!”

De repetities zijn op woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur in Elst, de ruimte wordt afhankelijk van de corona regels gepland. Leden studeren thuis hun partij in met behulp van teachtracks. Het koor staat onder leiding van Lenhard van Ballegooijen. Er is ook ruimte voor gezelligheid: “Na het zingen blijven de meesten nog even na kletsen onder het genot van een drankje.”

Meer informatie: www.betweentworivers.nl. Aanmelden voor 22 september. Contactpersoon: Karin, 06 11116598.