Informatiemiddag Grootouders voor het Klimaat Arnhem e.o.

ARNHEM - Op donderdagmiddag 18 april wordt vanaf 13.30 uur in bezoekerscentrum Molenplaats aan de Zijpendaalseweg 24A in het park Sonsbeek te 6814CL Arnhem een informatiemiddag gehouden door Grootouders voor het Klimaat Arnhem e.o..

Naast algemene informatie over wat de lokale werkgroep Grootouders voor het klimaat Arnhem tot nu toe heeft ondernomen, zal mevrouw Annette Augustijn, klimaatburgemeester in de gemeente Rheden, een inleiding houden over haar werkzaamheden en de inhoud van haar rol. De zangroep van Grootouders voor het Klimaat Arnhem zal enkele klimaatliederen ten gehore brengen. En er is ruimte om met elkaar van gedachten te wisselen over wat ons bezighoudt ten aanzien van het klimaat en milieu.

Het programma

Opening vanuit de lokale werkgroep Grootouders voor het Klimaat in Arnhem e.o.; Optreden zangkoor Grootouders voor het Klimaat Arnhem e.o.; Inleiding door klimaatburgemeester gemeente Rheden, mevrouw A. Augustijn; Pauze en info over voorleesactiviteit in diverse bibliotheken; Info over de lokale activiteiten van Grootouders voor het Klimaat Arnhem e.o.;Interactieve bespreking over het voeren van klimaatgesprekken; Afsluitend optreden zangkoor Grootouders voor het Klimaat Arnhem e.o.

De aanvang is om 13.30 uur en het einde rond 16.00 uur. De toegang is gratis. Er kan aan het eind van deze bijeenkomst een vrijwillige bijdrage worden gegeven. Iedereen is welkom.