(foto: Frank Jeurissen)
(foto: Frank Jeurissen) Foto: Frank Jeurissen

Huissen Bloemenstad trapt af met Bloemenmarkt

HUISSEN - Huissen profileert zich al jaren als dé Bloemenstad van de provincie Gelderland. Om deze titel kracht bij te zetten zijn er diverse activiteiten ontplooid.

Naast een nieuw ontworpen logo en uitbreiding van de bloemenmarkt is er een convenant tussen gemeente, kwekers, ondernemers en de stichting Vrienden van Huissen gesloten. Dit om de binnenstad het hele jaar te voorzien van prachtige bloemen. Een groep vrijwilligers verzorgt de bloemen in de plantenbakken. Vorig jaar was dit al een groot succes.

Tijdens de bloemenmarkt van zaterdag 11 mei, de zaterdag vóór Moederdag, zullen de nieuwe plantenbakken gepresenteerd en geplaatst worden. Door de goede zorg van de vrijwilligers gaat de organisatie uit van een bloemenpracht, zeker zo mooi als die van vorig jaar!