Algemeen Maatschappelijk Werk en Schuldhulpverlening Rijnstad per 1 mei in Bemmel, Gendt en Huissen

BEMMEL Maatschappelijk werkers van Rijnstad verhuizen per 1 mei van de Pater Rijkenstraat 11 in Huissen naar de Cuperstraat 9 in Bemmel. Vanaf 1 mei kunnen inwoners van de gemeente Lingewaard op drie Participatiepunten terecht voor Algemeen Maatschappelijk Werk en Schulphulpverlening van Rijnstad. Dit zijn de ParticipatiePunten van het SWL in Bemmel, Gendt en Huissen.

Door de verhuizing sluit het Algemeen Maatschappelijk Werk en Schuldhulpverlening van Rijnstad direct aan bij de ParticipatiePunten in de woonkernen van de gemeente Lingewaard. Op de nieuwe locatie in Bemmel zijn ook samenwerkingspartners SWL, RIBW en de Driestroom gevestigd. Op 1 mei gaan de nieuwe inloopspreekuren bij de ParticipatiePunten van start:

Spreekuren Algemeen Maatschappelijk Werk en Schuldhulpverlening

• dinsdag 14.00 - 16.00 uur, Cuperstraat 9, Bemmel (kantoor SWL)

• woensdag 10.00 - 12.30 uur, Kloosterplein 4, Gendt (hof van Breunissen)

• woensdag 14.00 - 16.00 uur, Langekerkstraat 15, Huissen (achteringang Vergaderzaal gemeente Lingewaard)

Rijnstad is bereikbaar via het algemene telefoonnummer 026 - 3127700 of via hulponline@rijnstad.nl.