RVS-Trapleuning Dijkhelling Poelwijklaan. (foto: Geert Peperkamp secr. Platform Gendt) Foto: Geert Peperkamp secr. Platform Gendt

Inloopspreekuur bij platform Gendt

GENDT - Het inloopspreekuur is donderdag 13 december van 19.00 tot 19.50 uur in SKC De Leemhof aan de Dorpstraat 1 in Gendt.

Iedereen mag zonder afspraak binnenlopen of eventueel vooraf een afspraak maken voor het spreekuur. Onder het genot van een kopje koffie of thee, kan men bij het platform terecht over opmerkingen, suggesties of klachten betreffende leefbaarheid en veiligheid in de straat of wijk. Dit wordt in de aansluitende platformvergadering besproken en zo nodig doorgestuurd naar de Gemeente en/of Politie.

Als men niet kunt komen op het afgesproken tijdstip is ook e-mailen mogelijk naar informatie@platformgendt.nl.

Voor klachten over groenvoorzieningen, verlichting en trottoirtegels et cetera kan men rechtstreeks contact opnemen met de Gemeente Lingewaard, Kinkelenburglaan 6 in Bemmel, telefoon 026 3260111.

Wilt u meer informatie? Bent u geïnteresseerd in het werk van het platform of wilt u er meer van weten, neem dan vrijblijvend contact op met de voorzitter e-mail voorzitter@platformgendt.nl. Informatie over uitvoeringen van platform Gendt staat op www. Platformgendt.nl.