Naar de kerk in Bemmel met kerst

BEMMEL - De protestantse gemeente Bemmel heet een ieder bijzonder hartelijk welkom met en rond kerst. Op kerstavond 24 december om 22:00 uur is er een kerstnachtdienst. Voorganger is ds. G. Boer.

In deze dienst worden mooie, bekende kerstliederen gezongen en wordt de kerstboodschap gebracht. Muzikale medewerking wordt verleend door organist de heer Wim van de Kamp en William Weideveld speelt op trompet. Aan de uitgang wordt er aan alle aanwezigen nog een attentie uitgedeeld door jongeren uit de gemeente.

Op eerste kerstdag 25 december om 10:00 uur gaat ds. Vroegindeweij voor in een gezinsdienst. Daarin is speciale aandacht voor klein en groot, wordt het kerstproject 'Geloof met me mee…' afgesloten en wordt er een kerstverhaal verteld. Iedereen is welkom in het mooie kerkje aan het Oude Kerkhof 13 in Bemmel.